עליות ומנהלות - 24 ימים

  • בחר גודל טקסט A A

תחשיב הטיול כולל:

לינה

  • 23 לילות בבתי מלון, לודג'ים או B&B ברמה בינונית עד גבוהה (מקביל פחות או יותר לשלושה כוכבים).
  • כל הלילות עם שירותים צמודים.
  • שימו לב: רוב הלינות כוללות את ארוחת הבוקר אבל לא כולן. במקרים בהם הארוחה אינה כלולה, תהיה בדר"כ מסעדה במלון או צמוד אליו שבה ניתן יהיה לאכול בתשלום נפרד.

תחבורה

  • רכב שכור למשך 24 ימים בדרגת Fullsize (קבוצת רכב E ,קרייזלר 200 או דומה) כולל: ק"מ חופשי.

סיורים ופעילויות

  • שייט נופי ב-Milford Sound.
  • טיסת נוף במטוס קל מעל הר קוק.
  • טיסה + סיור מודרך ב- White island.
  • שייט קיאקים מודרך בשמורת אייבל טזמן.
  • חצי יום מודרך בפארק הלאומי פיורדלנד.

תחשיב הטיול אינו כולל

  • טיסות בינלאומיות.
  • כלכלה וארוחות (ארוחת בוקר לא תמיד כלולה).
  • עלויות דלק לרכב.
  • כניסה לאתרים אופציונליים (מוזיאונים, מרכזי מבקרים וכד').
  • טיפים למדריכים ולאנשי צוות.
  • כל מה שלא פורט תחת "כלול בתחשיב".

לוח זמנים לתשלומים

  • התשלום מתבצע בשני שלבים: בזמן ההרשמה לטיול: מקדמה לפי הסכום המצוין בהצעת המחיר. סגירת יתרת התשלום עד 60 ימים לפני מועד היציאה.
  • שימו לב שיש גם כמה סוגים של הזמנות מיוחדות שדורשות תשלום של יתרת החשבון מוקדם יותר מ- 60 יום לפני היציאה. במקרה כזה, נעדכן לגבי זמני התשלומים כבר בזמן ההרשמה.
  • הזמנות של הרגע האחרון: הזמנות שיתבצעו פחות מ-60 יום לפני היציאה יחויבו באופן מלא בזמן ההרשמה.
  • שימו לב: עלות הטיול אינה סופית עד לקבלת האישורים הסופיים מהספקים על ההזמנות. כמובן שנשתדל שלא להעלות את המחירים אחרי שסגרנו על עלות מסוימת, אבל אם יהיו עליות מחירים בין ההרשמה שלכם לטיול לבין אישור ההזמנות ע"י הספקים (נדיר אבל קורה מדי פעם) ניאלץ להעלות את מחיר הטיול או לשנות את התכנית בהתאם. כמובן שבמקרים מסוג זה נעדכן אתכם, ונתקדם עם ההזמנות בתיאום איתכם.

ויזות ואשרות

  • ניו זילנד לא דורשת ויזה מאזרחים ישראלים, אבל החל מאוקטובר 2019 יש צורך למלא "מסמך נסיעה" אלקטרוני בתשלום שנקרא New Zealand eTA. רצוי להזמין את ה-eTA לפחות חודש לפני הטיסה – לפרטים לחצו כאן.
  • בנוסף, חשוב שתוודאו שבזמן הטיול יהיה ברשותכם דרכון בתוקף לתקופה של לא פחות מ-6 חודשים מיום היציאה לטיול, עם לפחות 2 עמודים ריקים בדרכון.

תנאי שינוי

  • לאחר ביצוע ההזמנות של שירותי הקרקע, ניתן לשנות את ההזמנות ללא עלות באופן חד פעמי, ועד 91 יום לפני היציאה לטיול.
  • שינויים בהזמנות שיתקבלו במהלך 90 הימים האחרונים לפני היציאה יהיו כרוכים בעלות של $100 לאדם.
  • במקרה שכבר נעשו שינויים בהזמנות, כל שינוי נוסף יהיה כרוך בעלות של $100 לאדם גם אם הדבר נעשה יותר מ-90 יום לפני היציאה לטיול.
  • שינויים בהזמנות עשויים לכלול (בין היתר, אך לא רק) שינויי תאריכים, שינויים במתווה הטיול ובתכנים המוזמנים, החלפת שמות מטיילים, וכל שינוי אחר שמחייב הזמנה מחדש של שירותי הקרקע.
  • שינויים שיתבצעו עקב אילוצים לוגיסטיים ולא ביוזמת הלקוח לא יהיו כרוכים בעלויות כלשהן.

תנאי ביטול

  • ביטולי הזמנות מציבים בעיה מבחינת הספקים שחוששים שלא יוכלו למכור מחדש את ההזמנות. בהתאם, דמי הביטול עלולים להיות משמעותיים, והם הולכים ועולים ככל שמתקרבים למועד היציאה לטיול. כמובן שזה נכון גם מבחינתנו, כדי שלא ייווצר מצב שבו אנחנו עובדים על הטיול ללא תמורה במקרה של ביטול.
  • בטבלה המצורפת מפורטת מדיניות הביטול שלנו, המבוססת על אחוז מגובה ההזמנה הכוללת. מדיניות זו מכסה גם את העלויות לספקים וגם את העלויות שלנו, ולכן היא אינה משתנה בהתאם להרכב הספקים שאיתם נעבוד בטיול.
ביטול לאחר ההרשמה לטיול %10 מערך ההזמנה הכולל  
45-60 ימים לפני מועד היציאה %30 מערך ההזמנה הכולל  
30-44 ימים לפני מועד היציאה %60 מערך ההזמנה הכולל  
30 ימים או פחות לפני מועד היציאה %100 מערך ההזמנה הכולל  

  • במקרים מיוחדים אנחנו עובדים עם ספקים שאצלם מדיניות הביטול מחמירה במקרה כזה יותאמו דמי הביטול למדיניות של הספקים.
  • על ביטולים יש להודיע לנו בכתב (אפשר במייל או בפקס). היום הקובע לביטול הוא יום קבלת הודעת הביטול הכתובה אצלנו, בכפוף לאישור שלנו שאכן קיבלנו את ההודעה.
  • לגבי ביטולים של חלקים מהטיול: אם פעילות ספציפית בוטלה ע"י הספק המקומי (יכול לקרות עקב תנאי מזג אויר, תקלות טכניות או כל סיבה אחרת לפי שיקול דעת הספק), אנא עדכנו אותנו בהקדם האפשרי ולא יותר משבועיים לאחר סיום הטיול. אנחנו נעשה את מירב המאמצים כדי להחזיר לכם את העלות של הפעילות שבוטלה. שימו לב שחישוב ההחזר ייעשה ע"פ עלות הטיול שאנחנו שילמנו לספק, כלומר ההחזר יהיה נמוך יותר מהמחיר שמופיע באתר האינטרנט של הספק. ההחזר יהיה שקלי, ושער הדולר ייקבע לפי שער ההעברות וההמחאות הגבוה של יום ביצוע ההחזר.
  •  סעיף No Show: מטיילים שלא יגיעו בזמן או שיחליטו על דעת עצמם שלא לנצל את חלק משירותי הקרקע שהוזמנו עבורם, לא יקבלו החזר כלשהו.

ביטוח רפואי ומטען

  • חשוב מאוד לזכור לרכוש ביטוח בריאות ומטען מוקדם ככל האפשר כדי לכסות את עצמכם במקרה של ביטול הטיול. רוב הביטוחים מציעים כיסוי שמתחיל מספר חודשים לפני היציאה, ורצוי מאוד למצוא ביטוח שיכסה מוקדם ככל האפשר. למעוניינים – נשמח להפנותכם לרכישת ביטוח של הראל שהכיסוי שלו מתחיל שמונה חודשים לפני היציאה.
  • חלק גדול מהטיולים כולל פעילויות שעשויים להיחשב כ"ספורט אתגרי" ע"י חברות הביטוח. במקרה כזה, חשוב לרכוש תוספת ספורט אתגרי כדי לוודא שאתם מכוסים לכל הטיול.

ולסיכום

  • חלק גדול ממה שקראתם כאן (בתוספת של כמה סעיפים נוספים) מופיע בשפה משפטית תחת הלינק "תנאים כלליים" אותו תתבקשו לאשר בזמן ההרשמה לטיול. ההרשמה משמשת אישור למסמך ולכל המצוין בו.
  • וכמובן, שיהיה אחלה טיול!